sekmadienis, liepos 19, 2015

„Mano litų“ pakabukas „Litas paslaptyje“ bei šaldytuvo magnetukai „Litai“





 Kai 2015 m. sausio 1 dieną Lietuvoje buvo įvestas euras, o mūsų gimtinė tapo devynioliktąja euro zonos nare, mane apėmė begalinis liūdesys – jaučiausi taip, tarsi kartu su nacionaline valiuta iškeliavo ir dalelė mano širdies. Dar ir dabar retkarčiais save supeikiu, kodėl išsisaugojau tik kolekcines (progines) monetas, o atsiminimui nepasilikau net menkiausio cento, ką ir bekalbėti apie popierinius banknotus. Tikiu, kad nostalgiją litams jaučiu ne aš vienintelė, todėl noriu Jums pristatyti savo atradimą – interneto svetainę „Mano litai“, kurioje prekiaujama... aksesuarais su buvusia nacionaline Lietuvos valiuta! 





Trumpai apie kolekciją:





Aksesuarai su litais kuriami iš naujų apyvartinių, bet apyvartoje niekada nebuvusių UNC (angl. uncirculated) kokybės 1 Lt monetų.

Šios monetos yra išsaugotos nuo sunaikinimo ir pridavimo į metalo laužą Lietuvoje nacionalinę valiutą litą pakeitus bendra Europos Sąjungos valiuta euru.

Aksesuarų su litais kolekcija yra riboto leidimo. Ateityje šiuos išskirtinius aksesuarus turės labai ribotas kiekis žmonių.

Šiuos aksesuarus teigiamai vertina Lietuvos banko darbuotojai, bankininkai, finansininkai, istorikai, numizmatai,  įmonių vadovai ir kitų profesijų atstovai.

Šių aksesuarų tema – litas, kurį labiau nei tiesiog pinigą ima vertinti vis daugiau žmonių.





Pakabukas „Litas paslaptyje“





 Apsilankius „Mano litų“ svetainėje mano žvilgsnį netruko patraukti atsidarantis kaklo pakabukas – medalionas, kuriame, žinoma, puikuojasi ne kas kitas, o mūsų numylėtas litas. Tai „Secret" tipo papuošalas, kuriame už stiklo „saugoma" UNC kokybės (ang. uncirculated) 1 lito moneta, matoma iš abiejų pusių. Kadangi pakabukas yra atsidarantis, jo savininkas turi galimybę išimti monetą ir įdėti ką nors kitą. Atpakavusi ilgai lauktą siuntinuką ir drebančiomis rankomis iš stilingos rankų darbo dėžutės ištraukusi pakabuką vos tramdžiau užplūdusias emocijas - džiaugsmas ir nuostaba mano širdyje ėmė liete lietis per kraštus. Papuošalas „Litas paslaptyje“ – be galo žaismingas, išskirtinis ir ypatingas įvaizdžio akcentas, tinkantis prie bet kokios aprangos, kuriuo pasidabinusi neabejotinai patrauksite aplinkinių dėmesį ir sulauksite nuoširdaus susižavėjimo kupinų šūksnių. Manau, jog šis patriotiškas medalionas turėtų atsirasti ant kiekvienos savo šalį mylinčios lietuvaitės kaklo ir tikrai nenustebčiau, jei jis taptų visiems žinomu Lietuvos atributu. Na, o aš nusprendžiau „Litą paslaptyje“ paversti savo talismanu, kuris, tikiuosi, kiekviename žingsnyje neš man sėkmę. Kaip sakoma, tereikia tikėti ir svajonės pildosi...

Pakabuko „Litas paslaptyje“ kaina - 12,00 €




Šaldytuvo magnetukai „Litai“





 Kartu su patriotišku pakabuku į mano namus atkeliavo du magnetukai, kuriuos talentingoji „Mano litų“ prekės ženklo įkūrėja Jolita Mažeikienė žaismingai vadina verslo pagrandukais. Ant vieno iš jų puikuojasi lito, ant kito – Vyčio pusė, todėl abu magnetukai puikiai papildo vienas kitą. Esu šimtu procentų įsitikinusi, jog tokia dovana pradžiugintų visus Lietuvos žmones, o ypač – užsieniečius, kurie atvykę į mūsų gimtinę trokšta artimiesiems pargabenti lauktuvių ar įsigyti mielą atminimo dovaną sau. Juolab kad magnetukų kaina tikrai nesikandžioja – vienas „Litas“ kainuoja du eurus.





VERDIKTAS:




 Neslėpsiu – be galo žaviuosi „Mano litų“ puslapio idėja. Tikrai ne kiekvienam kiltų tokia originali mintis, o dar mažiau žmonių sugebėtų tą idėją realizuoti. Jolitos Mažeikienės verslas, prasidėjęs nuo sąsagų su litais, išsiplėtė iki to, ką matome dabar – šiuo metu „Mano litų“ svetainėje galima įsigyti ne tik sąsagas, šaldytuvo magnetukus, pakabukus, bet ir auskarus, žiedus, apyrankes, klipsus, raktų pakabukus, ženkliukus – patriotinį papuošalą ar patinkantį namų akcentą šiame puslapyje ras kiekvienas. Be to, visai neseniai aksesuarų gretas papildė išskirtiniai pakabukai ir kaklo vėriniai su proginėmis monetomis – kviečiu apsižvalgyti. 


 Apžvalgoje minėtus gaminius įsigyti galite svetainėje www.manolitai.lt

 Apsilankykite ir „Mano litų“ facebook puslapyje

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą